איך עושים דף נחיתה שמביא לך פגישות?

ההבטחה הפרסומית בכותרת תהיה גדולה אבל ריאלית, העיצוב מושך ומפתיע, הטקסטים יוכיחו שהעסק משובח ונותן את התמורה

אבל איך ממש עושים את זה?

נבנה עבורך דפי נחיתה בדיוק כאלה שמביאים לידים ופגישות

חן נירן קופירייטר למקרים קשים

מי אנחנו?

חן נירן קופירייטר למקרים קשים

חן נירן

קופירייטר למקרים קשים

קופירייטר ויוצר תוכן עם יותר מ-31 שנות ניסיון בקריאייטיב והתמחות בדפי נחיתה מניבי פגישות.

חן נירן קופירייטר למקרים קשים

סשה בוש

מעצב גרפי

מעצב גרפי עם 15 שנות ניסיון, מומחה לעיצוב דפי נחיתה, אתרי תדמית, חנויות אינטרנט, מיתוג ועיצוב אריזה.​

חלק מחוות הדעת עלינו:

אז איך אנחנו עושים אותם?

 פגישה (פיזית או וירטואלית)

לאבחון הדף שמתאים לעסק שלך ולקהל היעד הרצוי.

 איסוף כל הנתונים

התמונות וחוות הדעת ממך

 תכנון הקופי והעיצוב

ביצוע מא' ועד ת'

 הצגת הסקיצה למשוב

תיקונים, אופטימיזציה ואישור

ואז נתכנן גם את השלב הבא – הבאת התנועה אל דף הנחיתה שלך.

למה כל עסק צריך לייצר פגישות?

ברוב העסקים נדרשת לפחות פגישה אחת עם הלקוח. יש 2 סוגים של פגישות:

פגישות היכרות שיווקיות

שמתחילות את תהליך המכירה בכל התחומים העסקיים

פגישות עבודה

שבהן מבצעים את הטיפול / אימון / ייעוץ / תפעול של מה שניסית למכור.

 הן יכולות להתקיים במימד הפיזי או הוירטואלי על המסך, אבל הן חיוניות לכל עסק. גם שלך.

איך מתחילים?

במילוי טופס אבחון קצר ולאחריו פגישה כמובן.

מה המחיר של דף נחיתה שמביא פגישות?

כולל פגישת האיפיון, קליטת הנתונים ממך, תכנון הדף, ביצוע ואופטימיזציה
2950
*1990 +מע״מ בהתאם לסוג דף הנחיתה המבוקש.
  •  

השאלות שתמיד שואלים אותנו:

דף נחיתה נועד להשיג מטרה מאוד ספציפית (כמו יצירת פגישה, שיחת טלפון או שליחה לדף מכירה) ונבנה לאורך. אתר נבנה לרוחב ומכיל בדרך כלל כמה דפים, מהותו תדמיתית ותומכת מכירה.

החל מ-1990 ש"ח + מע"מ בהתאם לסוג דף הנחיתה המבוקש.

פגישת האיפיון, קליטת נתונים, תכנון ווביצוע הדף, סקיצה, אופטימיזציה ותיקונים.

אחסון עד 30 יום.

המחיר עשוי לעלות אם נדרשת עבודה נוספת בתחקיר של קהל היעד, עיצוב משלים וראיונות עם לקוחות.

את השלב הבא – תכנון הפריטים שיביאו את התנועה אל דף הנחיתה. וכמובן כל דבר שקשור לקריאייטיב, עיצוב וקופי מיצירת שם, לוגו, סלוגן ופרוספקט דרך פוסטים, יצירת מיתוג, עיצוב אריזות למוצרים, צילום סרטי תדמית וכלה בקמפיינים ואתרים מורכבים.

דוגמאות לדפי הנחיתה: