,ענו על עשר השאלות כדי לדעת אם המותג שלכם ממוצב
כראוי להצלחה בפיתוח העסקי

?האם יש חששות

מרבית המותגים פרוסים בצורה רחבה מדי, ולכן קיים תרגיל של המיקוד מחדש, הוא נועד לצמצום את הפוקוס של המותג

אם אינכם חווים לפחות מעט חשש מהרעיון להתרחק מגוון האפשרויות שלכם, יתכן שאתם לא פונים לתחום התמחות ממוקד. תפחדו

2. האם אתה מלא אנרגיה?
הפחד אמור לפנות את מקומו לריגוש. עמדה חדשה בעלת ערך אמורה להניע את האדרנלין כשאתם מתחילים לדמיין את האפשרויות. אפילו שנים אחר כך עליכם להתרגש מהיכולת שלכם למצוא ולעזור לאנשים שמכירים במומחיות שלכם. שום דבר לא מביא צלילות כמו מיקוד.

3. האם בניית רשימה קלה?
לאחר מיקום כראוי, בניית רשימת היעד הפוטנציאלית שלך אליהם תהיה הכי משכנע ורלוונטי אמור להיות קל. סוכנויות המוצבות באופן כללי כרלוונטיות לכולם מתקשות להחליט למי לכוון. ברגע שהמומחיות שלך מוגדרת, קל לאתר את האנשים שאתה יכול לעזור להם.

4. האם אתם מקבל תשומת לב?
עם העברת המסר שלך לשוק, תפגוש אותך בעניין או שתתגייס עם הקבוצה הגדולה של סוכנויות עם הצעות ערך הומוגניות או לא רלוונטיות ותתעלם ברובן. סוכנויות ממוצעות היטב פורצות מהעדר ומקבלות תשומת לב של לקוחות פוטנציאליים במהירות. האם ההיכרות הטלפונית שלך נפגשה עם 'המממ, ספר לי עוד' או שאתה שומע, 'אני מקבל שיחות מחברות כמו שלך כל הזמן.' חברות ממוקמות היטב מקבלות תשומת לב מוקדם במחזור הקנייה.

5. האם אתם טוענים יותר?
שולי הרווח הם המדד האולטימטיבי לבידול. ככל שנראה כי יש פחות תחליפים למשרד שלך, כך גדלה היכולת שלך לפקד על פרמיית מחירים. סוכנויות ממוצעות היטב לא מתחרות על מחיר – הן גובות יותר ועדיין מנצחות את העסק. זה היתרון של מיצוב נכון: היכולת לשמור בו זמנית על יתרון מכירות (לזכות יותר) תוך פיקוד על פרמיית מחיר (גובה יותר.) המומחה יכה כמעט תמיד את הגנרל ויעשה זאת תוך חיוב יותר.

6. האם אתם מטיילים?
לקוח ייסע מרחקים גדולים בשביל מומחיות מיוחדת, אך לא יעבור ברחבי העיר בגלל מה שהוא יכול לרדת ברחוב. היכולת שלך לעשות עסקים מעבר לחצר האחורית שלך היא אינדיקטור חזק לתפיסת המומחיות שלך. בראש שלך יש קו גיאוגרפיה בצד השני שאתה לא רואה את עצמך מתחרה. האם קו זה מסביב לעיר, למדינה, ליבשת שלך או לכוכב הלכת?

7. האם אתם קובעים או משפיעים על תהליך הקנייה?
הכוח שלך ביחסי קנייה-מכירה נובע מהזמינות של חלופות למשרד שלך. הכוח שלך בא לידי ביטוי באמצעות היכולת שלך למחיר פרימיום והיכולת שלך להשפיע על תהליך הקנייה. האם אתה חייל טוב, מקבל בנימוס ומיד מייד הוראות, או גנרל טוב, מכוון בעדינות את מהלך הפעולה ואת הצעדים הבאים?

8. האם אתה כרוך בעלות מכירה או שהלקוח שלך כרוך בעלות הקנייה?
יש עלויות שנוצרות כאשר הקונה והמוכר מתלכדים והצד החלש במערכת היחסים נושא את עיקר העלויות הללו. למומחים הממוקמים היטב אין עלות מכירה, ואילו גנרלים לא ממוקמים במצב גרוע סובלים מעלות מכירה גבוהה. המנטרה שלך צריכה להיות, 'אין עלות מכירה; יש רק את המחיר לרכישה. '

9. מותר לך לחשוב?
זמן לחשוב הוא אינדיקטור של מומחה במיקום טוב שגובה תשלום עבור הערך המועבר. סדנאות טרנינג עסוקות במילוי משימות ועמידה בלוחות זמנים כדי לאפשר למותרות לחשוב על אתגריהם של הלקוחות שלהם, או על עצמם. משרד סוכנות תקשורת שיווקית רווחית מרגיש כמו חברת ייעוץ יקרה, לא מעונות במכללה. התרוממת על השולחן?

10. האם אתה משכיל במהירות?
המיקוד מניע מומחיות בנייה מהירה. לאחר שתתמקד מספיק באזור שתוכלו להוביל בו, החשיבה המכוונת שלכם בתחום תגרום לכם להיות חכמים יותר במהירות. אתה צריך להיות חכם כפליים היום מאשר היית לפני שנה או שנתיים, לא משנה כמה זמן אתה כבר בעסק הזה. האם אתה?

Open chat