אפקט ה״וואו״ טרם חלף מהעולם: המפגש הראשון של לקוח עם מותג חדש הוא באמצעות האריזה, ופה נמדד מהלך המיתוג שבוצע והמסר שהוא מעביר ללקוח. עיצוב נכון של אריזה הוא כמעט תנאי הכרחי להצלחת המוצר, ולכן לא כדאי לקחת סיכון, ויש להסתמך על מיתוג של מעצב מקצועי. לא רק שיש למעצב המקצועי עין מיומנת ונסיון רב – הוא באמת יודע לראות את הסחורה דרך עיני הקונה.
כל המותגים הגלובליים משתמשים באריזות כאפיק פרסומי, אולי אפילו האפיק הפרסומי החשוב ביותר של המוצר. גם אם העיצוב הוא פשוט ומינימאליסטי, הוא עדיין צריך להיות אסטטי, ולהתגבש כחלק מתפיסה אסטרטגית רחבה. כמו כן, הרבה תלוי במיקום התמונה והטקסט: מוצר ללא פנים, ללא טכניקות שיווק, ללא סיסמאות משמעותיות ומידע רלוונטי על המוצר – עלול להישאר על המדף. למעשה, לא יהיה מוגזם לקבוע, כי מיתוג מוצלח על האריזה