עיצוב אריזה ומיתוג מוצר

הזהות החזותית של המוצר מורכבת מחלקים שונים, כמו המצאת רעיון, בחירת שם מוצר, יצירת לוגו, בחירת אופי מותג, קהלי יעד, ועוד. את כל אלה מחוללת אסטרטגיית יציאה לשוק, שהיא שילוב של גרפיקה וקריאייטיב עם פרסום ושיווק. מקצועני הסטודיו שלנו יידעו להכין עבורך את התוצאה המצויינת שתביא תוצאות.

נעזור לכם למכור הרבה יותר, בלי לבזבז אנרגיה ומשאבים מיותרים. רוצים לדעת איך? 

אפקט ה״וואו״ טרם חלף מהעולם: המפגש הראשון של לקוח עם מותג חדש הוא באמצעות האריזה, ופה נמדד מהלך המיתוג שבוצע והמסר שהוא מעביר ללקוח. עיצוב נכון של אריזת טיפוח הוא כמעט תנאי הכרחי להצלחת המוצר, ולכן לא כדאי לקחת סיכון, ויש להסתמך על מיתוג של מעצב מקצועי.  לא רק שיש למעצב המקצועי עין מיומנת ונסיון רב – הוא באמת יודע לראות את הסחורה דרך עיני הקונה.

הקודם
הבא

כל המותגים הגלובליים משתמשים באריזות כאפיק פרסומי, אולי אפילו האפיק הפרסומי החשוב ביותר של המוצר. גם אם העיצוב אריזות הוא פשוט ומינימאליסטי, הוא עדיין צריך להיות אסטטי, ולהתגבש כחלק מתפיסה אסטרטגית רחבה. כמו כן, הרבה תלוי במיקום התמונה והטקסט: מוצר ללא פנים, ללא טכניקות שיווק, ללא סיסמאות משמעותיות ומידע רלוונטי על המוצר – עלול להישאר על המדף. למעשה, לא יהיה מוגזם לקבוע, כי מיתוג מוצר מוצלח על האריזה חשוב לא פחות מאיכות המוצר עצמו. 

 

פיתוח זהות חזותית למוצר

הזהות החזותית של המוצר מורכבת מחלקים שונים, כמו בחירת שם מוצר, יצירת לוגו, יצירת סלוגן, בחירת אופי שיווק, בחירת קהלי יעד, ועוד. את כל אלה מחוללת אסטרטגיית יציאה לשוק, שהיא שילוב של פרסום ושיווק עם גרפיקה וקריאייטיב. מקצועני הסטודיו שלנו יידעו להכין עבורך את התוצאה המצויינת שתביא תוצאות.

עוד תחומים שיכולים לעניין אותך:

Main

עיצוב אתרים

עיצוב ופיתוח אתרי תדמית, דפי נחיתה, חנויות, פיתוח ממשקים ואפליקציות

Main

צילום וידאו

פיתוח אסטרטגיה ויזואלית, שפה גרפית, זהות ותקשורת חזותית בולטת

Main

הדמיות 3D למוצר

פיתוח אסטרטגיה ויזואלית, שפה גרפית, זהות ותקשורת חזותית בולטת

חוות דעת של הלקוחות:

אנחנו יכולים לעזור לכם למכור הרבה יותר, בלי לבזבז אנרגיה ומשאבים מיותרים. רוצים לדעת איך? 

רוצים לעצב ליין מוצרים לפי האסטרטגיה המתאימה, שתבדל את המוצר שלכם ותמשוך הרבה לקוחות מתאימים?

אנחנו הכתובת!