בפרויקט זה לקחתי חלק במיתוג מחדש לסדרת מוצרי הטיפוח לגבר של קרמה מן, עם דגש על מוצרים מבוססים פחם פעיל.
המותג, מהמובילים בישראל בתחומי הטיפוח גברי והקוסמטיקה, ביקש לייצר זהות עיצובית חזקה ועדכנית שתבדל את הסדרה החדשה מהמוצרים הקיימים, ותדבר אל קהל יעד גברי מודרני שמחפש מוצר איכותי עם מראה עוצמתי.
היעדים המרכזיים בפרויקט:
יצירת שפה גרפית חדשה, כהה ומודרנית, המשדרת ניקיון, עוצמה וגבריות
שימוש באלמנטים של פחם פעיל כאיקון ויזואלי מיידי על גבי האריזה
התאמת האריזות לשוק התחרותי של מוצרי טיפוח לגבר בישראל, עם דגש על נראות על מדף
מיצוב סדרת הפחם כפתרון פרימיום – “כל מה שגבר צריך.”
בזמן שבו המתחרים החלו לגעת בתחום מוצרי הטיפוח עם תוספת של פחם פעיל, מטרת המהלך הייתה למצב את הסדרה החדשה של Crema Men כמובילה ובלעדית בזירה. העיצוב שגובש משדר עוצמה, גבריות וטוהר – עם פחם מתפוצץ ומתיז, שמכניס דינמיות ורעננות ויזואלית. שילובי טקסטורות עדינות ודוגמאות בהשראת סיבי קרבון העניקו עומק והדגישו את תכונות הניקוי והחוזק של המוצרים.
:התוצאה
סדרה של אריזות גבריות, מדויקות ומבדלות, שמצליחות לשדר איכות, ניקוי מתקדם ואסתטיקה מתוחכמת. העיצוב מותאם למגמות עכשוויות בתחום הקוסמטיקה, תוך שמירה על ערכי המותג הקיימים.