עיצוב ממשקים

המפגש הראשון של לקוח עם מוצר חדש הוא באמצעות הממשק

ופה נמדד מהלך החוויית המשתמש שבוצע והמסר שמוצר מעביר ללקוח. עיצוב נכון של ממשק וירטואלי הוא כמעט תנאי הכרחי להצלחת המוצר, ולכן לא כדאי לקחת סיכון, ויש להסתמך על תהליך מחושב של איפיון האתר

כל המותגים הגלובליים משתמשים בחוויית משתמש כאפיק פרסומי, אולי אפילו האפיק הפרסומי החשוב ביותר של המוצר. גם אם העיצוב הוא פשוט ומינימאליסטי, הוא עדיין צריך להיות אסטטי, ולהתגבש כחלק מתפיסה אסטרטגית רחבה.  כמו כן, הרבה תלוי במיקום התמונה והטקסט: מוצר ללא פנים, ללא טכניקות שיווק, ללא סיסמאות משמעותיות ומידע רלוונטי על המוצר – עלול להישאר על המדף. למעשה, לא יהיה מוגזם לקבוע, כי מיתוג מוצלח על האריזה

 

פיתוח זהות חזותית למוצר

רוצים לפתח מותג חדש איתנו

עוד תחומים שיכולים לעניין אותך:

עיצוב אתרים

עיצוב ופיתוח אתרי תדמית, דפי נחיתה, חנויות, פיתוח ממשקים ואפליקציות

צילום וידאו

פיתוח אסטרטגיה ויזואלית, שפה גרפית, זהות ותקשורת חזותית בולטת

מיתוג וקריאטיב

פיתוח אסטרטגיה ויזואלית, שפה גרפית, זהות ותקשורת חזותית בולטת

קיפצו אלינו לפגישה, ספרו לנו על הרעיון ועל החזון, ואנו ניצור את השאר, מ-א' ועד ת', לפי תכנית אסטרטגית כוללת ועד הפרטים הקטנים ביותר.