כוכבת הסדרה – בוראטה קון פנה
אחד המוצרים הבולטים בקו הוא Burrata Con Panna – גבינת בוראטה עשירה בקרם, אשר נארזה בעיצוב שחור, אלגנטי ולא שגרתי. הבחירה הנועזת בצבע כהה שוברת מוסכמות בתחום האריזות למוצרי חלב, ומשדרת יוקרה, תחכום וייחודיות.
הפרויקט כלל פיתוח שפה חזותית, יצירת זהות מותג, ועיצוב סדרת אריזות שמחברות בין מסורת וטרנד עיצובי עכשווי – פתרון שלם לשיווק מוצרי חלב בעיצוב שמוכיח את עצמו.
השחור – הוא הלבן החדש
עיצוב קו אריזות ייחודי וחדשני לגבינת מוצרלה בעבודת יד, אשר פותח במיוחד עבור השוק האמריקאי. המותג Di Preggio נבנה מתוך מטרה לשלב בין אותנטיות איטלקית לנראות מודרנית וחדשנית.
בעוד שמרבית מוצרי החלב האיטלקיים עושים שימוש בפלטת צבעים בהירה ולבנה, כאן בחרנו ללכת בדרך אחרת – עם צבעים עזים, נועזים ומושכי עין שמעניקים למוצר בידול אמיתי על המדף.