עיצוב אריזה ומיתוג מוצר

הזהות החזותית של המוצר מורכבת מחלקים שונים, כמו המצאת רעיון, בחירת שם מוצר, יצירת לוגו, בחירת אופי מותג, קהלי יעד, ועוד. את כל אלה מחוללת אסטרטגיית יציאה לשוק, שהיא שילוב של גרפיקה וקריאייטיב עם פרסום ושיווק. מקצועני הסטודיו שלנו יידעו להכין עבורך את התוצאה המצויינת שתביא תוצאות.

נעזור לכם למכור הרבה יותר, בלי לבזבז אנרגיה ומשאבים מיותרים. רוצים לדעת איך? 

אפקט ה״וואו״ טרם חלף מהעולם: המפגש הראשון של לקוח עם מותג חדש הוא באמצעות האריזה, ופה נמדד מהלך המיתוג שבוצע והמסר שהוא מעביר ללקוח. עיצוב נכון של אריזת טיפוח הוא כמעט תנאי הכרחי להצלחת המוצר, ולכן לא כדאי לקחת סיכון, ויש להסתמך על מיתוג של מעצב מקצועי.  לא רק שיש למעצב המקצועי עין מיומנת ונסיון רב – הוא באמת יודע לראות את הסחורה דרך עיני הקונה.

חוות דעת של הלקוחות

השירו לנו פניה, ונחזור אליכם בהקדם: