מה היתרון בעבודה עם סטודיו סשה בוש ולא סטודיו גדול או משרד פרסום?
סטודיו שלנו מאפשר תהליך אישי, זמין, וממוקד, עם מעורבות ישירה של כל הסטודיו. בכל שלב. משרד פרסום מתעסק בעיקר במכירת שטחים לפרסום ולא בעיצוב אריזות, משרד עיצוב גדול מתעסק באסטרטגיות מיתוג לחברות ופחות ממוקד בעיצוב של אריזות, כלומר זה מוצר נישתי שלו. אצלנו לא תעבור דרך שכבות של תקשורת – תקבלו תגובה מהירה, התאמה מדויקת לצרכים שלכם, וגמישות מלאה בהתאם להתקדמות הפרויקט. בנוסף, המחיר יהיה לרוב אטרקטיבי יותר ממשרד גדול.
מהם היתרונות שלכם מול סטודיואים אחרים?
יחס אישי, זמינות וניסיון רב לא רק בפרינט, אלא גם בתלת מימד, אינטראקטיב, ווידאו ואנימציה
מותגים שעיצבנו קיימים כמעט בכל בית בישראל, חלקם זכו תואר סופרברנד בשנים קודמות
ניסיון מוכח בעבודה מול חברות B2B, גם סטארטאפים וגם מותגים ותיקים
שילוב של עיצוב אסטרטגי עם הבנה שיווקית
תהליך שקוף וגמיש
זמני תגובה מהירים וליווי אישי
יכולת לתת מענה כולל: עיצוב, מיתוג, פרינט, דיגיטל, וידאו
אנחנו מומחים, המאמץ שלנו הוא פי 2 וגם לא לכל סטודיו יש נציגים שעבדו על הסרט ספיידרמן, לנו יש!
מהו השלב הראשון בתהליך עיצוב האריזה עבור מוצר חדש?
בשלב הראשון אנחנו מבקשים מכם להעביר לנו בריף ראשוני שמסביר מהו המוצר, מי קהל היעד, איפה הוא יימכר (רשתות, אונליין, פארמים וכו’), ומה היעדים השיווקיים שלכם. בנוסף נבקש לדעת האם מדובר במוצר בודד או סדרה, אילו טעמים או וריאציות קיימות, ומהם המסרים העיקריים שתרצו להעביר על גבי האריזה.
אנחנו משיקים סדרה של מוצרים – איך שומרים על קו עיצובי אחיד עם הבדלים ברורים?
אחידות סדרתית מושגת על ידי יצירת מערכת עיצובית הכוללת כללים ברורים לשימוש בצבעים, אייקונים, טקסטורות וסגנון טיפוגרפי. יחד עם זאת, אנו מדגישים אלמנטים משתנים שיבחינו בין הטעמים, הפורמטים או קהלי היעד. נציע לכם מספר פתרונות ויזואליים לשמירה על בידול ברור בתוך הסדרה.
יש לנו מוצר מיובא – האם אפשר להתאים לו עיצוב מקומי לשוק הישראלי?
בהחלט. אנו מתמחים בהתאמת אריזות לשוק המקומי: החל מהתאמות שפה וטקסט, דרך שינוי מבנה או גרפיקה כך שתתאים לרגולציה הישראלית, וכלה בהתאמה תרבותית חזותית שתשדר את הערכים הנכונים לקהל בישראל. אם נדרש נוכל גם לתרגם ולהנגיש את כל תוכן האריזה כולל מרכיבים, הנחיות שימוש, תקנים ועוד.
האם אתם עובדים מול מחלקות שיווק ופיתוח מוצר בחברות?
כן. אנו רגילים לעבוד עם צוותים פנים-ארגוניים – מחלקת שיווק, פיתוח עסקי, פיתוח מוצרים, יבוא/רכש וכמובן גם עם מנהלי מותג. אנו יודעים להקשיב לצרכים של כל אחד מהגורמים ולגבש פתרונות שתומכים באסטרטגיה השיווקית הכוללת של החברה.
כמה זמן לוקח תהליך של עיצוב אריזה?
תלוי בהיקף: עיצוב מוצר בודד יכול לקחת בין 10 ל־20 ימי עבודה. סדרת מוצרים – בין 3–6 שבועות...
מה היתרון של הדמיה על פני צילום מוצר?
הדמיה תלת־ממדית מאפשרת שליטה מוחלטת בזוויות, תאורה, צבעוניות וסביבה, ללא תלות בלוח זמנים או עלויות של ייצור פיזי...
מה זה “הנדסת פרומפטים” (Prompt Engineering) וכיצד זה משרת את עיצוב האריזה?
הנדסת פרומפטים היא היכולת לנסח בצורה מדויקת את ההנחיה שהבינה המלאכותית מבינה, כדי להפיק תוצאה מדויקת ואיכותית. אנו מתמחים בכתיבת פרומפטים מורכבים שמבוססים על בריף המותג, קהלי היעד, סגנונות רלוונטיים וערכים שיווקיים. הפרומפטים האלה מספקים הדמיות חזותיות מהירות שמסייעות ללקוח לבחור כיוון עיצובי או להתרשם ממגמות טרנדיות.
האם ניתן לקבל שירות הדמיות בלבד?
כן. ראיתם שיש הבדל בין ההמבורגר בפרסומות של מקדונלד׳ס לבין מה שקונים במקדונלד׳ס עצמו? גם אם אינכם זקוקים לעיצוב האריזה אלא רק להמחשה חזותית למשקיעים או לצרכי שיווק, נשמח להציע שירות הדמיות בתלת מימד שלא תוכלו להבדיל ממוצר אמיתי. כמובן אפשר לשבת ולשחק בפרומפטים, אבל כשמעצב עושה את זה, הוא ידע לתרגם את העיצוב היפה לעולם האמיתי. נוכל להפיק תצוגות באריזות שקופות/אטומות, בכל זווית שתרצו, על רקעים אחידים או סצנות סגנוניות. יש לנו שותפים בהוליווד!
אני צריך גם אתר, האם אתם עושים גם אתרים?
בהחלט נוכל לפתח אתר תדמית מקצועי שייצג את המוצר החדש שלכם, נבנה חנות אונליין שתמכור את המוצרים, שתכלול מסלול הזמנות אונליין ותנהל מלאי תשחרר בצורה אוטומטית משלוחים. בהמשך ניתן יהיה לעשות קידום אתר בצורה אורגנית או קידום ממומן עם המומחים שלנו.