כוכבת הסדרה – בוראטה קון פנה
אחד המוצרים הבולטים בקו הוא Burrata Con Panna – גבינת בוראטה עשירה בקרם, אשר נארזה בעיצוב שחור, אלגנטי ולא שגרתי. הבחירה הנועזת בצבע כהה שוברת מוסכמות בתחום האריזות למוצרי חלב, ומשדרת יוקרה, תחכום וייחודיות.
הפרויקט כלל פיתוח שפה חזותית, יצירת זהות מותג, ועיצוב סדרת אריזות שמחברות בין מסורת וטרנד עיצובי עכשווי – פתרון שלם לשיווק מוצרי חלב בעיצוב שמוכיח את עצמו.
השחור – הוא הלבן החדש
עיצוב קו אריזות ייחודי וחדשני לגבינת מוצרלה בעבודת יד, אשר פותח במיוחד עבור השוק האמריקאי. המותג Di Preggio נבנה מתוך מטרה לשלב בין אותנטיות איטלקית לנראות מודרנית וחדשנית.
בעוד שמרבית מוצרי החלב האיטלקיים עושים שימוש בפלטת צבעים בהירה ולבנה, כאן בחרנו ללכת בדרך אחרת – עם צבעים עזים, נועזים ומושכי עין שמעניקים למוצר בידול אמיתי על המדף.
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Websites store cookies to enhance functionality and personalise your experience. You can manage your preferences, but blocking some cookies may impact site performance and services.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
Google reCAPTCHA helps protect websites from spam and abuse by verifying user interactions through challenges.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
Facebook Pixel is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
Service URL: www.facebook.com