המפגש הראשון של לקוח עם מוצר חדש הוא באמצעות הממשק
ופה נמדד מהלך החוויית המשתמש שבוצע והמסר שמוצר מעביר ללקוח. עיצוב נכון של ממשק וירטואלי הוא כמעט תנאי הכרחי להצלחת המוצר, ולכן לא כדאי לקחת סיכון, ויש להסתמך על תהליך מחושב של איפיון האתר
כל המותגים הגלובליים משתמשים בחוויית משתמש כאפיק פרסומי, אולי אפילו האפיק הפרסומי החשוב ביותר של המוצר. גם אם העיצוב הוא פשוט ומינימאליסטי, הוא עדיין צריך להיות אסטטי, ולהתגבש כחלק מתפיסה אסטרטגית רחבה. כמו כן, הרבה תלוי במיקום התמונה והטקסט: מוצר ללא פנים, ללא טכניקות שיווק, ללא סיסמאות משמעותיות ומידע רלוונטי על המוצר – עלול להישאר על המדף. למעשה, לא יהיה מוגזם לקבוע, כי מיתוג מוצלח על האריזה
הדמיה תלת מימדית, יצירת המחשה היפר-ריאליסטית למוצרים
הפקה סרטי תדמית, תיעוד חווייתי של אירועים והשקות ברוח קולנועי
מוצרי טיפוח, מזון, בישום, ניקיון, פיתוח סדרות, מיתוג, הדמיות למוצר העתידי
We use cookies to improve your experience on our site. By using our site, you consent to cookies.
Websites store cookies to enhance functionality and personalise your experience. You can manage your preferences, but blocking some cookies may impact site performance and services.
Essential cookies enable basic functions and are necessary for the proper function of the website.
Google reCAPTCHA helps protect websites from spam and abuse by verifying user interactions through challenges.
Google Tag Manager simplifies the management of marketing tags on your website without code changes.
Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us understand how visitors use our website.
Google Analytics is a powerful tool that tracks and analyzes website traffic for informed marketing decisions.
Service URL: policies.google.com
Marketing cookies are used to follow visitors to websites. The intention is to show ads that are relevant and engaging to the individual user.
Facebook Pixel is a web analytics service that tracks and reports website traffic.
Service URL: www.facebook.com