אפקט ה״וואו״ טרם חלף מהעולם: המפגש הראשון של לקוח עם מותג חדש הוא באמצעות האריזה, ופה נמדד מהלך המיתוג שבוצע והמסר שהוא מעביר ללקוח. עיצוב נכון של אריזה הוא כמעט תנאי הכרחי להצלחת המוצר, ולכן לא כדאי לקחת סיכון, ויש להסתמך על מיתוג של מעצב מקצועי. לא רק שיש למעצב המקצועי עין מיומנת ונסיון רב – הוא באמת יודע לראות את הסחורה דרך עיני הקונה.
הזהות החזותית של המוצר מורכבת מחלקים שונים, כמו בחירת שם מוצר, יצירת לוגו, יצירת סלוגן, בחירת אופי שיווק, בחירת קהלי יעד, ועוד. את כל אלה מחוללת אסטרטגיית יציאה לשוק, שהיא שילוב של פרסום ושיווק עם גרפיקה וקריאייטיב. מקצועני הסטודיו שלנו יידעו להכין עבורך את התוצאה המצויינת שתביא תוצאות.
אנחנו יכולים לעזור לכם למכור הרבה יותר, בלי לבזבז אנרגיה ומשאבים מיותרים. רוצים לדעת איך?