Skip to content

עיצוב בושם

אפקט ה״וואו״ טרם חלף מהעולם: המפגש הראשון של לקוח עם מותג חדש הוא באמצעות האריזה, ופה נמדד מהלך המיתוג שבוצע והמסר שהוא מעביר ללקוח. עיצוב נכון של אריזה הוא כמעט תנאי הכרחי להצלחת המוצר, ולכן לא כדאי לקחת סיכון, ויש להסתמך על מיתוג של מעצב מקצועי.  לא רק שיש למעצב המקצועי עין מיומנת ונסיון רב – הוא באמת יודע לראות את הסחורה דרך עיני הקונה.

עיצוב אריזות לבשמים וניחוחות פרימיום

כל המותגים הגלובליים משתמשים באריזות כאפיק פרסומי, אולי אפילו האפיק הפרסומי החשוב ביותר של המוצר. גם אם העיצוב הוא פשוט ומינימאליסטי, הוא עדיין צריך להיות אסטטי, ולהתגבש כחלק מתפיסה אסטרטגית רחבה.  כמו כן, הרבה תלוי במיקום התמונה והטקסט: מוצר ללא פנים, ללא טכניקות שיווק, ללא סיסמאות משמעותיות ומידע רלוונטי על המוצר – עלול להישאר על המדף. למעשה, לא יהיה מוגזם לקבוע, כי מיתוג מוצלח על האריזה

 

פרוייקטים

פיתוח זהות חזותית למוצר

הזהות החזותית של המוצר מורכבת מחלקים שונים, כמו בחירת שם מוצר, יצירת לוגו, יצירת סלוגן, בחירת אופי שיווק, בחירת קהלי יעד, ועוד. את כל אלה מחוללת אסטרטגיית יציאה לשוק, שהיא שילוב של פרסום ושיווק עם גרפיקה וקריאייטיב. מקצועני הסטודיו שלנו יידעו להכין עבורך את התוצאה המצויינת שתביא תוצאות.

עוד תחומים שיכולים לעניין אותך

מוצרי טיפוח, מזון, בישום, ניקיון, פיתוח סדרות, מיתוג, הדמיות למוצר העתידי

הדמיה תלת מימדית, יצירת המחשה היפר-ריאליסטית למוצרים

עיצוב ופיתוח אתרי תדמית, דפי נחיתה, חנויות, פיתוח ממשקים ואפליקציות

סרטי תדמית, צילום חווייתי של אירועים והשקות ברוח קולנועי

?בא לכם, שנמציא את המוצר הבא שלכם ביחד

אנו מזמינים אתכם לפגישת היכרות,
ביחד נבחן את שפת המוצר מחדש, וניתן לכם רעיונות מיידיים לשדרוג והגדלת המכירות