המפגש הראשון של לקוח עם מוצר חדש הוא באמצעות הממשק
ופה נמדד מהלך החוויית המשתמש שבוצע והמסר שמוצר מעביר ללקוח. עיצוב נכון של ממשק וירטואלי הוא כמעט תנאי הכרחי להצלחת המוצר, ולכן לא כדאי לקחת סיכון, ויש להסתמך על תהליך מחושב של איפיון האתר
כל המותגים הגלובליים משתמשים בחוויית משתמש כאפיק פרסומי, אולי אפילו האפיק הפרסומי החשוב ביותר של המוצר. גם אם העיצוב הוא פשוט ומינימאליסטי, הוא עדיין צריך להיות אסטטי, ולהתגבש כחלק מתפיסה אסטרטגית רחבה. כמו כן, הרבה תלוי במיקום התמונה והטקסט: מוצר ללא פנים, ללא טכניקות שיווק, ללא סיסמאות משמעותיות ומידע רלוונטי על המוצר – עלול להישאר על המדף. למעשה, לא יהיה מוגזם לקבוע, כי מיתוג מוצלח על האריזה
הדמיה תלת מימדית, יצירת המחשה היפר-ריאליסטית למוצרים
הפקה סרטי תדמית, תיעוד חווייתי של אירועים והשקות ברוח קולנועי
מוצרי טיפוח, מזון, בישום, ניקיון, פיתוח סדרות, מיתוג, הדמיות למוצר העתידי